Mazda
V-group s.r.o. Mazda Kladno

Ohodnoťte naše služby

Zakoupena nová Mazda3. Nádherné a skvělé auto. V loňském roce kupovali rodiče novou Mazdu CX-5. I nyní moc děkujeme za sehnání vozu, nemuseli jsme čekat, až přijdete z výroby za několik měsíců. Bezvadná péče při prodeji. Odjížděli jsme rovnou s registračními značkami. V-Group nám ochotně zajistil přihlášení vozu. Moc děkujeme paní Karáskové.

                            
Nová Mazda CX-3 do firmy, již druhá. Z aut jsme nadšení. Děkujeme za skvělou péči při prodeji i při následném řešení zimních kol.
                            
Koupen nový vůz Mazda 6. Vše  v naprostém pořádku. Dodatečně řešeny další doplňky a druhá kola. Při prodeji vstřícný přístup, vše vysvětleno. Dořešení doplňků přes servis také proběhlo bezvadně.
                            
Opakovaně žádost o servis, nikdy se nikdo neozval zpět. Jen sliby, že někdo zavolá a domluvíme termín. Maily z V-Group mi padají na gmail do spamu. 
                            
Spokojenost. Naše kancelář je stálý klient. Doporučujeme.
                            
Děkuji za rychlé  a vstřícné jednání s vámi. Pravidelná servisní prohlídka proběhla k mé naprosté spokojenosti.
                            
Několikátý vůz koupený do firmy. Dodání vždy odpovídající smlouvě, tentokráte dokonce o měsíc dříve. Komplexně zařízení služby související s jednáním na magistrátu, zajištění nezávislého topení a jednání s finančním poradcem. Dodání vozu na registračních značkách. Dodatečně provedené úpravy, následná komunikace s technikem taktéž ok. Paní prodejkyně velmi profesionální a ochotná. Nyní probíhá výběr užitkového vozu a dalšího vozu Mazda CX-5. Jsme spokojeni, doporučujeme
                            
Zakoupená nová Mazda 6. Vůz jsme si nechali zadat do výroby. Během čekání jsme dealera několikrát navštívili a dodávali doplňky. Bezvadný přístup, ochota. Jsme moc spokojení s vozem i přístupem na prodeji. Na servisu jsme již konzultovali malé odření vozu, které nám bylo způsobeno na parkovišti. Vše bylo vysvětleno. Jsme nadšení. Autosalon V-Group nám byl doporučen, nelitujeme :-) Skvělé auto, skvělá péče o klienta.
                            
Proběhl servis vozu.  Vše proběhlo, jak mělo. S termínem se vyšlo vstříc. Zároveň řešíme domů další vůz. Schůzky a testovací jízda také v pořádku. Termínově mi vyšli vstříc, několikrát jsem testovací jízdu posouval. Příští týden bychom měli převzít novou Mazdu CX-5. Auto jsme si již byli několikrát prohlédnout, protože se na něj moc těšíme, hlavně manželka :-D Máme připraveny podklady k přihlášení, pojištění i úvěru. Kupujeme na firmu. Komunikace pružná. Vše ok. Spokojenost. Doporučujeme.
                            
Proběhl servis vozu.  Vše proběhlo, jak mělo. S termínem se vyšlo vstříc. Zároveň řešíme domů další vůz. Schůzky a testovací jízda také v pořádku. Termínově mi vyšli vstříc, několikrát jsem testovací jízdu posouval. Příští týden bychom měli převzít novou Mazdu CX-5. Auto jsme si již byli několikrát prohlédnout, protože se na něj moc těšíme, hlavně manželka :-D Máme připraveny podklady k přihlášení, pojištění i úvěru. Kupujeme na firmu. Komunikace pružná. Vše ok. Spokojenost. Doporučujeme.
                            
Minulý týden jsem si odvezli s rodiči Mazdu CX-5. Máme ohromnou zadost z vozu . Při prodeji vše perfektní. Dokonce nám vůz přihlásili v Praze a zajistili pojištění. Vůz měl přijet z výroby v září, vůz jsme si převzali dokonce dříve! :-) Jsme z Prahy, ale rádi se sem budeme vracet.  Prodej a paní Karáskovou doporučujeme, věnovala nám čas i během své dovolené. Technik nám pak vysvětlil do detailu Car play. Přijedeme si jej nechat k vozu dodat.
                            
V pátek jsme převzali s partnerem naši vysněnou Mazdu. Je nádherná, skvěle jezdí.  Paní Karásková nám poradila, vše vysvetlila. Naopak byl vůz dodan z výroby dříve. Doobjednavali jsme doplnky na posledni chvíli, přesto se termin dodání dodržel. Vůz jsme si nechali i přihlásit, odjížděli jsme na znackach.  Moc děkujeme za milý přístup, lidskost a profesionální jednání. 
                            
Dne 5. května jsme si objednali vůz Mazda 3 a netušili jsme jakou jsme udělali chybu. 
Datum předání nám byl přislíben na konec června. Předání vozidla se opozdilo a 20.7.2018 nás prodejce Martina Karásková vyzvala k úhradě vozu, který nám měl být předán 23.7.2018. Potvrzení o platbě nám nebylo zasláno, telefon nám nikdo nezvedal a nikdo se ani neozýval. Vždy po osobní návštěvě nám byl vůz slíben vždy do konce týdne. Vždy jsme byli ujištěni, že předání proběhne. Vždy nám byla sdělena výmluva, že to vázne na převozu vozidla od importéra. Dne 17.8.2018 jsme získali informaci od importéra, že stále čeká na úhradu peněz, které měl zaslat V-Group Kladno, za vozidlo, které u importéra čekalo již od 17.7.2018. 
                            
Tuto informaci jsme vnímali jako zpronevěru peněz, které měli být za naše vozidlo. V-Group Kladno s penězi za náš vůz nakládal jiným způsobem než na který byli určeny.  V-Group jsme upozornili, že tuto informaci máme přímo od importéra a věci se konečně dali do pohybu. Dne 24.8.2018 nám byl již konečně vůz předán. Bohužel předání neproběhlo dle očekávání. Jako kompenzaci za dlouhé čekání nám V-Group Kladno daroval zástěrky a prodlouženou záruku na 5 let, kterou zákazníci dostávají běžně ke koupi nového vozu. Po prohlídce vozu jsme v interiéru našli škrábanec na středovém panelu, na který jsme upozornili paní Karáskovou. Její reakce byla taková, že jsme dostali zástěrky tak co chceme. Když jsme argumentovali tím, že je to nové vozidlo a žádný škrábanec tam nechceme, bylo nám sděleno že si zástěrky teda zaplatíme. Cena zástěrek nám byla ústně sdělena ve výši 10 000 Kč. 
                            
Paní Karásková se rozčílila, vztekle nám vytrhla papíry a převrhla na nás skleničky s vodou. Paní Karásková se chovala neprofesionálně, arogantně a hystericky. Napsala nový předávací protokol, kde uvedla námi zjištěné poškození + fakturu za zástěrky 5 275 Kč. Na doporučení paní Karáskové (uvedeno v předávacím protokolu), jsme si škrábanec měli doma rozleštit sami, v závorce uvedeno nedřít. Na vyžádání, aby to případně zkontroloval mechanik paní Karásková nereagovala. Dále ještě dodala, že nemáme počítat s případnou výměnou dílu. Jediné plus, které tato zkušenost má je, že se nejednalo o škrábanec, ale o zbytky čistícího přípravku což jsme zjistili doma. Paní Karáskovou jsme informovali, že se nejednalo o škrábanec, stejně nám byla vystavena faktura za zástěrky, které jsme měli dostat jako kompenzaci za zpoždění dodání vozidla. Jednání ze strany V-Group Kladno a především ze strany paní Karáskové nás tak znechutilo, že jsme ani pořádně neměli radost z nového auta. 
                            
Bohužel mohu jen nedoporučit tohoto prodejce. Při prodeji mi byl vůz slíben na datum, který uplynul před měsícem, samozřejmě dodnes vůz nemám. Minulý týden mi poslali fakturu a zároveň informace o předání vozu na  tento týden. Fakturu jsem proplatil, ale potvrzení o platbě se se již neobtěžovali ani zaslat. Naneštěstí prodávající Martina Karásková telefony nezvedá, jen zasílá SMS "mám jednání, zavolám později" a samozřejmě zpět  nezavolá.  Občas pro změnu zašle SMS s termínem kdy že zavolá, ale k tomu opět nedojde. To je poprvé co jsem svědkem takto "profesionálního" jednání prodejce. v-group Kladno rozhodně ne, každý jiný prodejce bude jednoznačně lepší volba... 
                            
Dnešního dne jsem navštívil se svým vozem Mazda CX 5 servis (defekt klepání při jízdě odněkud z přední nápravy) co říci k tomu příčina byla nakonec úplně jinde závada ač se mně z mého pohledu zdála vážnější, byl to pouze již od výroby nedotažený šroub úplně v jiné části na karoserii, a proto smekám klobouk dolů na toto přijít (detekovat) a odstranit. Opravdu profesionální přístup, ochota a vstřícnost. Zvlášť bych chtěl pochválit servisního přijímacího technika pana Karla Hollegchu zvláště jeho přístup ke klientům a jeho značný podíl na odstranění této vzniklé závady. Je to opravdu člověk na svém místě, je vidět, že ho práce baví a zajímá a takových dnes už moc není. Toho si velice cením. Z mé strany vše a jen tak dále. S pozdravem Milan Hruška
                            
Služby, ochota, profesionalita, vstřícnost, rychlost. Vše, opravdu vše je perfektní. V - group Mazda Kladno doporučuji všem na každém kroku.
                            
Rád bych touto cestou ocenil ochotu a nadstandardní služby při řešení problémů v servise autocentrum V-group, v mém případě v Mazdě. Děkuji, S pozdravem R. Král.
                            
 nedalo mi to abych se s Vám podělil o příjemný zážitek a pocit perfektně odvedené práce Vašeho spolupracovníka (Suzuki) pana Kulhánka. Jen mojí vinou, neodhadl jsem barvu nabízeného vozidla nedošlo ke koupi vašeho auta. Kuminikovali jsem spolu prostřednictví maiulů jsem totiž ze Zlína asi 14 dní. Všechna má přání a požadavky pan Kulhánek ochotně a rychle splnil, spočítal nebo nechal udělat ocenění mé mazdy5, navrhl mi splátkový kalendář na úvěr s akontací 70% na doplacení zbytkové ceny vozidla, připravil navrhy smluv, zasla je k posouzení  a přečtení. Prostě perfektně odvedená práce a musím za ni především pochválit pana Kulhánka. Tolik ještě jednou k mému případu pan Kulhánek doufám že nespychne 1s hvězdičkou. K tomu dovětek jednalo se o Mazdz CX5 Revolution divně asi japonsky modrá, pokud by byla to nepředpokládám jiná barva jsem stále na kontaktu.   ing.Dostál.
                            

V Group - Kladno Mazda Kladno

Arménská ul.
272 01 Kladno
IČO: 47541598

Prodej
  +420 312 248 030
E-mail: mazda@vgroup.cz

Servis
  +420 606 614 700
E-mail: servis@vgroup.cz

PRODEJ


Tel:702 208 243

Tel:728 463 803

SERVIS


Tel:606 614 700

Tel:604 614 700